tirsdag den 31. juli 2007

Sammensværgelsesteori

Overhørt på grillbar

Her er min teori, og jeg sværger den er rigtig: Bjarne Riis tilstod, fordi han vidste Michael Rasmussen ville blive grebet. Det får ham til at se bedre ud. Og så trak han sig væk fra løbet (og medierne) for ikke at blive ramt af lortestormen.
Det er strategisk overblik.
Hans eget hold CSC vil nu fremstå i et bedre lys: De har de her selvinstituerede tests og smed Basso ud sidste år.




(Nedfældet d. 27/7. Jeg er langt fra al net disse dage.)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hah, den er lige til denne side

Mandejammer sagde ...

Takker.
Jeg kan også henvise til min rubrik 100% garanteret virkelighedstro dialog


I øvrigt var det med Kyllingen ikke overhørt. Det var bare noget, jeg fandt på, da jeg var skæv og havde lyst til at blande mig i den offentlige debat.