Viser opslag med etiketten de nære ting. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten de nære ting. Vis alle opslag

lørdag den 31. december 2011

Status på året


Jeg har tre højrehandsker.



Dvs. ingen venstre-. Hvad er oddsene? (1-8.) Særligt ærgerligt er det med min gode svinelæderhandske (t.v.) fra Randers Handsker på Strøget.


tirsdag den 20. december 2011

Langt og slapt


Jeg vil ikke give hende den tilfredsstillelse at ligge her ved siden af hende og onanere, mens hun sover.



Alt originalt udstyr


Jeg har købt en cykel af en, der hedder Fahrad, hvilket er lidt sjovt, hvis man kan tysk.


Jeg har allerede olieret mine pæne bukser til.

En ung kvinde blev påkørt på Værnedamsvej, mens jeg var inde at få en bagel (sesam – der var ingen everything, for de ville ikke "åbne en æske til".

fredag den 25. november 2011

Adjø, kammerat


Min trofaste gamle Krups er tilsyneladende gået helt ned. Den lækker og drypper kun, selvom jeg afkalker den.

Min nye reserveespressomaskine, jeg købte af en Brøndby-fan på Kaninmarked, eksploderede, da jeg forsøgte at redde dagen:



fredag den 18. november 2011

Sjove vittigheder fra mit nærmiljø


Haha, den her dvd er sjov, fordi den hedder "Dildo":



Haha, det her guf er sjovt, fordi det hedder "Lokum":



tirsdag den 15. november 2011

Se lige


Prøv lige at se størrelsen på den negl, jeg rev af i går efter sex.



mandag den 14. november 2011

Sand historie


Jeg har ikke vasket min kaffekop op i år.



Jeg opdagede, at jeg har gået i de samme to skjorter i fem år. Det gjorde mig sørgelig til mode. Min sidste yndlingsskjorte er fra før 9/11 (ikke afbildet).

Jeg har haft dette lagen hængende til at tørre mine fingre i siden 2005.



onsdag den 28. september 2011

Bolle & boble


Hvad fanden, tænkte jeg, der ligger sguda en pakke kondomer. men det var heldigvis bare tyggegummi.



Sådan er det så nemt at tage fejl. Der findes faktisk også nogle kondomer, der hedder Sensis.

Ved kassen i Kvickly har de en hel gummiafdeling:



Jeg forestiller mig en udlænding, der har taget fejl i skyndingen: – Hva' fanden! (What the...!)
Så siger hans kæreste: - Den ordner jeg! Gnaske-gnaske!! Pff! Pff!

Ingen krise må gå ubrugt hen.


Addendum A



Jeg kan også godt lide sammenstillingen af ostestrenge og kondomer. Det får mig til at tænke på den ståltrådsbøjle, man bruger til at skrabe belægninger af tungen med eller i dette tilfælde ost bag om nakken.

fredag den 9. september 2011

Kender I det?


Kender I det, når man smadrer tåen ind i staffeliet ligesom under en dør – for sådan er det her åndssvage staffeli indrettet, at der er noget der stikker frem – og neglen knækker bagover og folder ind over sig selv og bagefter falder af?


Den anden tå har det heller ikke for godt.

mandag den 5. september 2011

Ferieminder


Jeg går rundt med to af min datters rokketænder i tegnedrengen.


Det er min pensionsopsparing, hoho.
(Det brune på tænderne er Twix.)



tirsdag den 30. august 2011

Alt er bedre (addendum I)


Måske var det bedre, hvis jeg var skilt. Så kunne jeg komme videre i stedet for at hænge her og dingle som et udsuget flueskelet. Mit liv forsvinder for øjnene af mig, for jeg vælger ikke at handle.



Nu vil jeg gøre noget ved noget.

Mere senere.


onsdag den 15. juni 2011

Dét er overskud, del VII


Jeg glemte at æde min kanelsnegl før nu kl. 21.18.



torsdag den 2. juni 2011

Eller også er det fordi der nærmer sig t-rex'er


Når espressoen brygger, opstår der sympatiske vibrationer i mit glas for afløbsvand.



tirsdag den 24. maj 2011

Spændenyt


Siden 1993, da jeg ramte min nevø i øjet med spændet på min læderjakke, og han sagde: – Av, Onkel Gudsrost!, har jeg haft det stukket ned i lommen.



Biosdesværre


Min plante var ved at dø, der var kun et enkelt grønt blad tilbage. – Den er færdig, sagde min tilrejsende gartnerguru, men jeg nægtede at tro det og skabte i stedet et økosystem nede i urtepotten.



Men jeg tror, jeg har lavet det for realistisk. Bladet er blevet brunt, og når jeg hælder vand på, hvirvler støvet op fra muggen.

Er der håb endnu? Vi får se.

Følg med her på siden, hvor græsset dør!

mandag den 16. maj 2011

Væmmeligt albinokryb afbryder min middagsmeditation


Der sad en hvid edderkop (a) på min espressomaskine i dag. Jeg tror, det er tid til at rense bakken (b).



mandag den 18. april 2011

Sort


Jeg rørte lige ved mit maleri. Det er dækket af stort støv.



fredag den 8. april 2011

Sådan er jeg


Der ligger en halvdød flue på mit bord, men jeg har ingen interesse i at dræbe den.


Den er mig, der ikke gider arbejde.