Viser opslag med etiketten uamerikanske utilstande. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten uamerikanske utilstande. Vis alle opslag

fredag den 13. april 2007

Opfølgende skandaler


For et stykke siden (her) brokkede jeg mig over, at der aldrig er nogen gode sexskandaler her i Danmark, og at der ikke bliver gjort nok ud af dem, der er.

I mellemtiden er jeg kommet i tanke om en: Jørgen Leth, s’gu da.

Det var da en skandale. Han blev fyret fra sin gode faste tjans med at sidde og læse op af Michelin-guiden under Tour de France og nødedes ud på foredragsturné udenfor sæsonen.
Så godt han havde det: Hus i varmen, lidt venstrehåndsarbejde i Europa i de lyse nætters tid...

I øvrigt er det ikke noget, jeg ved noget om.
Jeg efterlyste bare en god, saftig skandale, og der var den, lige for øjnene af mig. Ikke at jeg fulgte med i den. Men lidt kender jeg dog til begivenhederne, selvom jeg aldrig følger med i noget dansk, hvilket kun kan betyde, at det har været en ordentlig skandale.

For at fordrive tiden hvor jeg burde have arbejdet i dag, satte jeg mig til at likvificere hans ansigt i Photoshop, og før jeg vidste af det, havde jeg lavet 88 lag. Nu er jeg for træt til at lave noget andet. Måske burde jeg gå hjem.


UPDATE: Hvorfor laver Blogger det om, så man ikke kan vise animerede GIF'er længere? Hvad tænker de på? Er de blevet onde?)


***NEWSFLASH!!! 29. maj 2008***Nå nu kan man godt se GIF'erne igen. De gi'r den rigtigt.***END NEWSFLASH!!!***


UPDATE okt. 2009: Nu lægger jeg dem op på Photobucket. Det virker.