Min kone og jeg havde en interessant meningsudveksling i går. Jeg sagde: "Jaja, du har ret i alting. Og hun sagde: "Nej." Hun ville ikke have, at jeg skulle have ret. Hun ville hellere tage fejl, end at jeg skulle have ret. Det er ikke bare nok for hende at have ret altid, jeg må heller aldrig have ret.
Min ældste datter (10 år) sagde noget kløgtigt i går. Hun sagde: "Det giver ingen mening at sige, det er omvendtdag i dag". Tænk over det.
Svaret står nederst på siden.
Svar: Hvis det var omvendtdag, skulle man sige: "Det er ikke omvendtdag i dag!" (Man skulle sikkert også sige, at det var nat og ikke dag, men lad det ligge for nu.)
MANDEJAMMER er tidligere kendt som GUDS TALERØR og FOLKETS RØST, hvilket i længden var for lamt, selv for mig, især fordi jeg hverken er religiøs eller specielt folkelig.
Gift og har børn.
Professionel klynkekunstner.
Under dække af et alias mener jeg at kunne skrive, hvad det passer mig. Meget af tiden er jeg bange for, jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
Blogprisen 2007: Bloggen her løb med en BOBLER! Yaay! Året efter blev der ikke uddelt nogen Blogpris, så hey. Sidste år ved jeg ikke, hvad der skete. Det er sguda ikke meget at bryste sig af. Og nu er der gået et år til. Og et til. Jamen herregud da.