Viser opslag med etiketten bandnavn. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten bandnavn. Vis alle opslag

torsdag den 14. april 2011

De tog navn efter et religiøst symbol fra oldtiden


En af de første, jeg kendte, der blev gift, begyndte at spille i et band, hvor forsangeren var denne her vildt irriterende trustfund-kælling.

– Hvad ser du egentlig i hende, spurgte min kone.

– Hun er slank, sagde han.



Så slem var hun heller ikke. Jeg mødte hende engang, da der havde været røveri i deli'en på 7. og A, og 18 politibiler ankom på en gang. – Vi bor i byens sikreste nabolag, sagde jeg.

Men hun gad ikke altid hilse. Hun hilste faktisk heller ikke ved ovennævnte situation.



Hun sang ikke specielt godt.

Hendes mand var i A&R, hvis det kan forklare noget.


torsdag den 22. maj 2008

Mine personlige dæmoner går til flæsket

Her kommer næste hold af mine altid populære personlige dæmoner væltende & hvæsende. (Det er et bandnavn: Mandejammer og De personlige Dæmoner.)

Som man kan se, er der allerede flere gentagelser. Det må være de særligt stærke dæmoner.

Det er sgu ikke bare skæg og ballade alt sammen.



Lidt rigeligt med svin her til sidst, men hvad fanden kan man gøre.