Der burde være en lov om, at alle folk, der går ind i politik, skulle hedde Balle.*)
Eks.:

Digt selv videre.
Samtidig skulle det ved lov påbydes, at alle valgplakater på forhånd var påtrykt Hitler-overskæg (og/eller manglende tænder. Sidstnævnte er valgfrit):

Jeg kunne desværre ikke finde så mange plakater med borgerlige røvhuller i Valby, men det er også lige meget. Princippet er, at alle skal have Hitlerskæg og pandelok. Kom vandalerne i forkøbet!
Alle de her valgplakater minder mig om pølsemandens og/eller grillbarens tilbudsskilt:

*) Hvorfor? Fordi jeg siger det. Det gode ved denne lov er, at den ikke er ensidig eller grådig. Ingen folk har gavn af den (kun mig lidt) eller tjener på den.
NB! Folk, der i forvejen hed Balle, skulle hedde dobbelt-Balle.
Eks.:

Tak.
Jeg hader valg. Godt det ikke varer to år.
***




