Viser opslag med etiketten skamløs selvpromovering. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten skamløs selvpromovering. Vis alle opslag

torsdag den 4. oktober 2007

Ét navn er nok

Jeg har gjort noget, jeg aldrig troede, jeg ville gøre: Jeg har købt Lene Hansson-produkter, (til dels fordi jeg ikke vidste sådanne eksisterede, men mest) fordi de var på udsalg til kr. 5 i Brugsen.

Hvad er det med de udsendelser (Du er hvad du spiser), hvor mange gange skal de nævne hendes navn?: Lene Hansson, Lene Hansson, Lene Hansson. Hun hedder aldrig bare sit fornavn.

Der er nogen mennesker, der altid bliver nævnt ved begge deres navne eller sågar med mellemnavnsinitial, også selvom alle andre kun nævnes ved ét navn. Hvor irriterende!