Viser opslag med etiketten symbolsk selvkastraktion. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten symbolsk selvkastraktion. Vis alle opslag

mandag den 9. januar 2012

Intet satset, intet tjent


16:26
Ikke værst dag i dag, jeg har bare ikke lavet noget.

16:31
Spørgsmålet er, om noget, jeg laver, er en god ide.

16:32
Jeg rev min pik af og klaskede den op på væggen. – Her tag den, sagde jeg. – Jeg har ikke brug for den alligevel.

17:17
Hvordan undgår jeg, at mine malerier bliver grimme? Det er virkelig et problem.

tirsdag den 21. april 2009

Dum idé IV

***
En af mine venners kæreste gik fra ham. Et par dage efter faldt han på cyklen og slog fortænderne ud. Jeg tror på en eller anden måde, han gjorde skade på sig selv som straf, for at føle at han rigtigt lever.

Intet som smerte og selvmutilation til at bringe en tilbage i sin krop. Så intenst man lever, når man bløder.


(De har to børn sammen. I dag har hun fire og ingen mænd.)


Michael Silberbauer uden tænder. Hvorfor bruger fodboldspillere ikke tandbeskytter ligesom basketballspillere og andre mennesker, spørger jeg bare?
***