Jeg kan godt lide at spilde kaffe ned af mig selv uden det gør noget.
Godt jeg ikke er i servicefagene.
Siden for den moderne, følsomme mand, der trænger til at komme ud med det
I morges
Hvorfor er min cykelsmed blevet så sur? Vi plejede at være på venskabelig fod, nu gider han ikke høre på mig, når jeg står og brokker mig og jamrer over min gamle havelåge med den skøjtende kæde. Jeg tænker på det som spøgefuldheder, han er kort for hovedet. Har han simpelthen været der for længe? Er det noget der sker, når man kan se hvor meget man højst kan tjene og hvor meget arbejde det kræver? Han var så service-minded, da han åbnede. På det sidste har han bare fucket mig over. Han skiftede kranken, men cyklen knirkede og klikkede stadigvæk, og så var det bare pedalen.