En kunstner smed et 30 år gammelt selvportræt ud i dag. Jeg så det i skraldet. Det var noget værre lort.

Siden for den moderne, følsomme mand, der trænger til at komme ud med det





Jeg har det bedre nu, fordi jeg ikke har lavet noget. Jeg har valgt ikke at lave noget. Jeg har været hjemme med syge børn, jeg har været hos tandlægen, men tog fejl af tidspunktet, og har "arbejdet" hjemme ("Du sidder og laver Facebook", siger min kone. "Jeg troede, du sagde, du skulle arbejde?"), gået på café og undgået mit værksted, hvor ansvaret venter. Det var meningen, det skulle være et fristed. Nu er det tungt af alt det, jeg ikke får gjort.