Viser opslag med etiketten melodrama. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten melodrama. Vis alle opslag

mandag den 12. september 2011

Hvordan kan jeg tro jeg er god nok?


Vi havde en samtale i går, min kone og jeg. Hun forskansede sig og inddrog sine veninder på sin side, og jeg blev såret og melodramatisk.



tirsdag den 4. december 2007

Der sker ikke noget, hvis man bare sidder derhjemme

Vi var midt ude i ørkenen, da min kæreste sagde til mig: – Jeg elsker dig ikke mere.
Det var nok rigtigt.
Jeg tog mig ikke af det, jeg troede bare hun var melodramatisk.
Jeg havde det s’gu nok på samme måde efter 4 mdr. i et tomandstelt.

Der var så tørt, at 20 fluer nåede at sætte sig omkring et lille sår på hånden, når man kiggede væk.

Jeg øvede mig i at spille didgeridoo.
I øvrigt vil jeg give mig selv point for at underholde mig selv og ikke kede mig efter timevis venten i vejkanten på at få et lift.
Jeg kastede en boomerang.