tirsdag den 4. december 2007

Der sker ikke noget, hvis man bare sidder derhjemme

Vi var midt ude i ørkenen, da min kæreste sagde til mig: – Jeg elsker dig ikke mere.
Det var nok rigtigt.
Jeg tog mig ikke af det, jeg troede bare hun var melodramatisk.
Jeg havde det s’gu nok på samme måde efter 4 mdr. i et tomandstelt.

Der var så tørt, at 20 fluer nåede at sætte sig omkring et lille sår på hånden, når man kiggede væk.

Jeg øvede mig i at spille didgeridoo.
I øvrigt vil jeg give mig selv point for at underholde mig selv og ikke kede mig efter timevis venten i vejkanten på at få et lift.
Jeg kastede en boomerang.

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Kurt og Susan

Jeg er journalist på Dagbladet Information og er i gang med en artikel om bloggere. Jeg vil derfor gerne bringe et uddrag af din fremragende blog (sammen med en masse andre) ledsaget af det ene spørgsmål: Hvorfor blogger du?

Så derfor: Hvorfor blogger du? Håber du har tid og lyst til at svare.

MHV

Lasse Lavrsen, lla@information.dk

Anonym sagde ...

Ja eller mandejammer eller hvad du kalder dig

Mandejammer sagde ...

Kurt & Susan?!

Anonym sagde ...

Ja ok, sorry Mandejammer. Jeg har skrevet rundt til en del. Kurt og Susan er nogen af dem. Jeg vil nu hellere have en kommentar fra dig end Kurt og Susan.

Lasse

Anonym sagde ...

Hvad er der nu i vejen med Kurt og Susan?

Anonym sagde ...

Kan man i øvrigt hedde lavrsen til efternavn? Hedder det ikke Lauersen...

Anonym sagde ...

Han er helt sikkert hemmelig agent. Du skal ikke svare ham!

Anonym sagde ...

Ville Information overhovedet bringe noget om en Kurt og en Susan . . .??

Han er garanteret fra Ekstrabladet :-)

Anonym sagde ...

Eller en homo-sadistisk stalker.
Svar ham ej!

Mandejammer sagde ...

Mine læsere har talt.

Ellers se dette klassiske indlæg af undertegnede om blogning: http://mandejammer.blogspot.com/2007/04/tilfra.html

eller hele min tag "Blogstuff", der er spækket med nyttig og indsigtsfuld information.

Anonym sagde ...

Informedia giver en masse artikler fra Information skrevet af en Lasse Lavrsen, men også en masse af samme fra Nyhedsavisen.

Jeg ville tøve af hensyn til din anonymitet - og ægteskab.

Anonym sagde ...

Ærgerligt, men helt forståeligt. Du skal dog hverken frygte for afsløringen af din identitet eller betvivle min: http://information.dk/bruger/1719

Held og lykke med bloggen, du har fået dig en læser mere.

Lasse

Anonym sagde ...

Måske HAR jeg endegyldigt set for meget reality-tv, for Mandejammers manglende lyst til at blive kendt er chokerende læsning. Helt ude af trit med den gængse udvikling: Alles kamp om at blive kändiserede berømtheder...

Men det gør mig sært opstemt. Nærmest lidt hot i trussen.

Måske er foretrukken semi-anonymitet den nye berømmelse?
Gennembruddet for de med kunstnernavne, men uden ansigter. For dem med -sen navne, der ser ud som de fleste. For kvinder i burka, der snart skal være med i Vild Med Dans.

I wish

Suzy Q sagde ...

det er MIG der er en homosadistisk stalker!

Suzy Q sagde ...

det er MIG der er en homosadistisk stalker!

Anonym sagde ...

Det er MIG der en homosadistisk stalker!

Suzy Q sagde ...

Kurt og Susan INDEED
:D