tirsdag den 25. december 2007

Rekordkort jul

Der er allerede nogen, der har båret julen ud. Træet stod der faktisk allerede i går aftes.



Okay, jeg fandt også et juletræ allerede før d. 1/12, men det var fra en fotosession tydeligvis og er derfor ugyldigt.

PS Richard Brautigan skrev om, hvordan hans ven fotografen tog ham med rundt i bilen og fotografere juletræer, der var stillet ud på gaden, i San Francisco engang i tresserne. Det var noget lignende, jeg havde lyst til sidste år, med at fotografere smeltende snedynger. Mere senere, hvis jeg når det til vinter.


TIPS! Hvorfor betale for et juletræ, når man kan gå ned i parken og hente et stort gratis et juleaften efter kl. 17 (når juletræssælgerne er gået hjem og lader resterne stå)? Det gjorde jeg et år, og min kone har ikke tilgivet mig endnu.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det minder lidt om dengang man smed de pest-døde på gaden.....og dog.

Anonym sagde ...

Wow, en Brautigan-kender, Respekt!

Mandejammer sagde ...

Måske ikke ligefrem en kender, men en læser i hvert fald (hvis det altså er mig, du mener, og ikke Generalen).