torsdag den 6. december 2007

'Endnu en dag skudt i foden'

Jeg tog fri i går, det var værre end at arbejde eller prøve at lave noget.

Jeg mødtes med min familie til frokost, det hjalp heller ikke, udover at bekræfte at vi tilsyneladende er sat her på jorden for at drive hinanden til vanvid.

Til sidst skændtes jeg med min kone i stedet for at have sex. Jeg kom til at sige noget galt – om hendes familie – så det blev ikke til noget. Hun frossede. Ikke at der var garanti for noget alligevel.



Dagens højdepunkt: At se The Sopranos færdig, sidste afsnit af sidste sæson af verdens bedste serie. Foruroligende.



Hvis man i øvrigt keder sig, kan man se The Aristocrats, den sjoveste film jeg har set i årevis. Så den i søndags med tømmermænd og skreg (af grin). Bonusmaterialet, jeg så i går, kunne jeg godt have undværet. Mixet på selve filmen er bedre.
Tak.

Ingen kommentarer: