torsdag den 13. december 2007

Spørg mig ikke hvordan det kunne lade sig gøre

Jeg havde et skænderi med min kone i går om noget åndssvagt lort – eller også var det noget vigtigt, det er svært at vide i mængden – og mens det stod på, har min svigermor åbenbart ringet op, uden vi hørte det, og på en eller anden måde hørt os skændes. Eller sikkert mest mig, fordi jeg er mest højrøstet. Så nu er hun dybt rystet.

Nu tror hun, jeg er en farlig psykopat.

Hvorfor lagde hun ikke bare på?
Hvem har lyst til at lytte til så noget?

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Oh. Lidt som at blive ringet op fra en mobil i en lomme. Eller røret der ikke bliver lang ordenligt på. Det er vel nysgerrighed der får en til at lytte..

Mandejammer sagde ...

Morbid nysgerrighed.
Det er i hvert fald sjældent der er noget ordentligt at høre.

Anonym sagde ...

Ordenligt? Jeg kan da et par historier med artige sager!

Mandejammer sagde ...

Jeg plejede at kunne høre mine naboer snakke på deres trådløse telefoner, når jeg tændte min egen trådløse, og det var lidt pirrende selvfølgelig at kunne, men helt vildt kedeligt, hvad de havde at sige. Jeg kendte dem selvfølgelig heller ikke.

PS Hvad er det for "historier"?

Mandejammer sagde ...

PS Jeg fik engang en 18 min. lang tlf.-besked, hvor man kunne høre familien synge og danse om juletræet. Drøjt!

Anonym sagde ...

Årh, fx veninden der havde talt med kæresten, der viste sig at være på besøg hos elskerinden.
Var det med vilje, den med julesangene? Skulle man næsten tro.

Mandejammer sagde ...

Hun lyttede til, at hendes kæreste var sammen med en anden? Yikes!

Jeg tror ikke det var med vilje. Min gamle far har sin mobil siddende i bæltet (hans "Bat utility belt"), så alt kan ske. Det er min teori.