Viser opslag med etiketten ringe trøst. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten ringe trøst. Vis alle opslag

onsdag den 6. april 2011

Ha' det godt


Min kone har haft en lorteuge på arbejde, så hun afspadserede en dag.
– Jeg går ud fra, at du ikke har lyst til en hurtig? spurgte jeg.
– Nej, sagde hun.
– Hej, sagde jeg og gik.



søndag den 25. juli 2010

Gi' og tag


Det er mærkeligt at blive trøstet af den, der har såret en. Det er forvirrende at skulle trøstes af den, der har gjort en ked af det, når man ikke har andre steder at finde trøst.

Jeg burde finde en samtaleterapeut, men jeg er for nærig.



Oliemassage ville heller ikke være dårligt.