Viser opslag med etiketten ærgerligt nok. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten ærgerligt nok. Vis alle opslag

fredag den 11. marts 2011

Suk. Fuck / Til alm. orientering / Hør nu efter, jeg gider ikke sige det mere


(Meget kedeligt indlæg, man gerne må springe over)


Efter samråd med det øverste præsidium af mine trofasteste læsere pålægger det mig at meddele, at der pr. gårsdags dato er indført kommentarmoderation her på bloggen. Der har i længere tvivl hersket en lavmålt og umorsom tone i det rum, der på alle måder har ærgret og irriteret mig og distraheret mig fra mit egentlige mål: at fortælle jer, kære læsere, om alt, hvad jeg tænker på.

Det kommer måske lidt sent, vil nogen nok mene – og det gjorde den ældste og mest gråskæggede af mine rådsmænd – men jeg har da aldrig gidet moderere hverken kommentarerne eller mig selv, og mange af kommentarerne har været pissesjove – altså før i tiden. Ikke nu. Nu handler de ikke om mig eller om noget, og nu må det altså være nok. En falliterklæring, har man kaldt det, at jeg har afgivet kontrollen med mit eget åndssvage forum, og som en god vært må jeg derfor myndigt stramme op. Beklager. Sådan kan det gå.



***Er du for eller imod den nye ordning? Deltag i min læserrundspørge (t.v.). (Afsluttet d.16/3.)***

Har du bedre forslag? Send mig en kommentar. Jeg er lutter øren.


PS Ovenstående billede fås også som stereo-gif med samt stereo-gif-opskrift (StereoPhotoMaker, har ikke prøvet det, siger det bare).

tirsdag den 9. februar 2010

Ahh... eh?!


Min kone tog mig på låret, og jeg misforstod det som et seksuelt signal. Hun ville "bare ae mig".


Urelateret billede.

torsdag den 18. januar 2007

Lament over min manglende kølighed



Jeg er ikke cool.
Det har jeg aldrig været, og jeg bliver det heller aldrig.
Cool er noget man er, ikke noget man kan tilegne sig.

Jeg kender folk der er cool, og jeg er ikke en af dem.

Lad det hermed være bekendtgjort, hvis I ikke allerede skulle have opdaget det.