Viser opslag med etiketten det er kun mig selv det går ud over. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten det er kun mig selv det går ud over. Vis alle opslag

torsdag den 15. december 2011

Dømt skyldig


Jeg er verdens mest ulykkelige menneske, bortset fra folk, som ikke selv er ude om det.





fredag den 25. december 2009

Konsekvens

***
Jeg sagde til min kone, at hun ikke skulle give mig noget i julegave, og det har hun ikke gjort.


***

torsdag den 10. januar 2008

Jeg kunne ikke nære mig, okay? Jeg var ved at falde i søvn

Jeg købte 1000 g Karen Volff-brunkager nede i Netto til kr. 10 kort efter jul. Jeg spiste ca. 200 g i går eftermiddags og har haft en blist på tungen lige siden.

torsdag den 24. maj 2007

Ved dags ende - for sent, igen

Nu hvor dagen er ved at være omme, kommer jeg i tanke om, hvad det var, jeg skulle have lavet. Er hele mit liv sådan? Får jeg pludselig travlt lige før jeg skal dø? Men da har jeg jo ingen energi!

Denne tegning (udført ved halv bevidsthed mens jeg talte i telefon) udtrykker sådan som jeg har det d.d., tak.