Viser opslag med etiketten jeg elendige. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten jeg elendige. Vis alle opslag

torsdag den 12. januar 2012

Hvem har tid?


– Åh, jeg forbandede! Nu står jeg igen og overvejer, hvad det hele er værd.



ANDETSTEDS:

I hans tilfælde en hel del.

fredag den 10. juni 2011

De personlige dæmoner i fuldt firspring


Jeg tabte en sumi-sten ned i en brønd, og få dumpe drøn senere kom de dumme svin myldrende op som grådige zombier. Jeg hader dem. De piner mig og plager mig – og dette er kun de første, overfladiske dæmoner, som dårlig ånde og uren hed. Der er mange, mange flere dybt dernede i min tarm og min psyke. Gå væk, jeg afskyer jeg! Åh bu-hu-buhu!



torsdag den 9. juni 2011

De personlige dæmoner på krigsstien


Fuck dem, nu er de her igen. Og de fyrer det samme lort af som altid. Jeg hader dem. De dumme, dumme svin, de trækker mig ned.



tirsdag den 7. juni 2011

Socialt brætspil i undervisningsøjemed


I skolen (15. klasse) spillede vi det her spil (lang historie), hvor det gjaldt om at stemme om hinandens karakteregenskaber (eks.: Hvem er en menneskelig hindbærroulade?), og jeg fik flest stemmer som den, der var parat til at skubbe andre til side for at komme frem. Det undrede mig, da jeg godt kan lide at være et uigennemskueligt venligt menneske.

Så stå ikke i vejen for mig, med mindre I gerne vil knuses (tværes ud, ikke krammes).

Men hvorfor er jeg så ikke kommet frem?

Hvorfor sidder jeg bare her og lader mig overhale?

Jeg er et par 'addocks.

Jeg bitre, triste mand. Hør mine tunge tårer falde.



Hva'?



– Er det ikke synd for mig, at jeg ikke er blevet en stor kanon?

tirsdag den 20. juli 2010

Mit liv


Det hele er så latterligt og håbløst.


Stik en gaffel i mig, jeg er færdig.

mandag den 19. juli 2010

L-ordet


Min kone sagde: – Det var i '95, at jeg første gang hørte dig sige, at du følte dig som en fiasko.