Jeg røg en fed ved bestyrelsesmødet i onsdags, og jeg kunne ikke løse en ekspertsudoku før i dag (lørdag).

Siden for den moderne, følsomme mand, der trænger til at komme ud med det



Jeg kom hjem fra hippie-kulturarrangement i udlandet og til forældremøde på skolen. Kontrasten var stor. Alle forældrene snakker om deres eget barn og barnets problemer og nogle også om deres andre børn og deres problemer, f.eks. på andre skoler. Alt i alt meget kedeligt, og småkagerne kunne have brugt noget mere palmeolie.




Pludselig – midt i mødet – følte jeg mig som verdens svageste person, fordi jeg er ude af stand til at tage en konflikt (undtagen til en hvis grad med dem jeg elsker) eller en beslutning.
Jeg var til fyrreårs fødselsdagsfest hos min kones fætter Örvan Åke oppe i Ganløse.*) Han fortalte i forbindelse med kvinders plukning af øjenbryn om dét at hive næsehår ud med neglene, når man sidder til møde. Jeg troede jeg var den eneste der gjorde det! Det gør skideondt, navnlig når man får fat i en hel dusk på en halv snes hår.
Hvad er det, der sker med folk, når de er til møder, at de bruger ord som "løsøre" og "personlige effekter" og "i henhold til" og "i overensstemmelse med" og "gøre indsigelse" – ord man ellers aldrig hører normalt?















