torsdag den 17. januar 2008

Apropos næsehår

Jeg var til fyrreårs fødselsdagsfest hos min kones fætter Örvan Åke oppe i Ganløse.*) Han fortalte i forbindelse med kvinders plukning af øjenbryn om dét at hive næsehår ud med neglene, når man sidder til møde. Jeg troede jeg var den eneste der gjorde det! Det gør skideondt, navnlig når man får fat i en hel dusk på en halv snes hår.

Han arbejder på en stor dansk medicinalvirksomhed.

Jeg kan virkelig godt lide min kones fætter Åke Örvan.

Han sparkede sin nabos hund, engang den ikke ville lade avisbudet komme ud af lågen. En anden gang sparkede han en hund, der ikke ville lade ham komme forbi på skovstien. Han er en følsom sjæl, men også en he-man.


*) Navn og andre personlige oplysninger er ændret for at beskytte hans (og min) sande identitet


Nærbillede af mit klinisk studsede næsebor fra en anden 40-års fødselsdag i lørdags.
Jeg fandt endelig den trimmer, der var bortkommet.


4 kommentarer:

2mason sagde ...

"Navn og andre personlige oplysninger er ændret for at beskytte hans (og min) sande identitet"
- Har du en sand identitet?

Jeg spørger, fordi jeg er kommet i tvivl, om jeg selv har en...

Mandejammer sagde ...

Tja, man kunne sige: Hvis det virkelig skulle være nødvendigt at spørge...?

Jeg har en meget fin sand identitet, som du udmærket godt ved.

Lad os drikke den bajer snart...

2mason sagde ...

På mandag eller tirsdag?
Vi kunne lave nogle grafittis, hvis vejret er til det ;-)

Mandejammer sagde ...

Weekenden?