tirsdag den 22. januar 2008

2-1 i følsom mandehørm

Tredje møde i Litterær Kreds blev afholdt i går, og jeg vil nok sige, at bortset fra en smutter grundet fedtspil ved indledende møde, har jeg klart vundet de sidste to runder.
Ikke værst, selv i betragtning af modstanderne.
Deres tavshed i mødet med mine ord taler mere end tusinde billeder.
Der ligger de på den litterære kanvas, teknisk knockoutet i en dunst af følsom mandehørm.

*

Fra fruen:
Min kone kalder det en basisgruppe, men det er en litterær kreds.
Hun fnyser afvisende, når jeg kommer hjem og hoverer.

2 kommentarer:

Rose of Aberdeen sagde ...

Kan man nu også være forvisset om, at du ikke overdriver din egen fortræffelighed? Sagde de andre slet ingenting?

Mandejammer sagde ...

Jo, bagefter kunne jeg læne mig tilbage i olympisk ro og nyde deres 'feedback'.