fredag den 11. januar 2008

Min vision – eller: Åh gud i det høje, bevis din eksistens og lad historien gentage sig

Jeg vil gerne have, Hillary vinder, så Bill kan få seksuelle tjenesteydelser bag hendes ryg i Det hvide Hus igen.
Det ville jeg betale for at se ske (altså ikke at se, men at det sker).

Ellers er jeg en Obama-mand. Jeg kender intet til ham, og det er fint. Jeg kunne bare godt tænke mig, at der kom til at stå: Bush, Clinton, Bush, Obama. Det ville være vildt. Post- det hele.



Tænk at Monica Lewinsky er 10 år siden.
Jeg sad og så CNN med min niece, der var 6.
– Kan vi ikke se noget andet, Onkel Gudsrost? bad hun.
En masse reportere linede op, mens de ventede på, at præsidenten kom ud et sted fra.
– Hvorfor gør de det? spurgte hun, og jeg forklarede:
– Det er fordi, der er en pige, der har kysset præsidenten.
– Nej!
Jo.

2 kommentarer:

Klaus sagde ...

bill kommer til at ligne karl stegger mere og mere... det er lidt uhyggeligt...

Mandejammer sagde ...

Han er helt lyserød!