tirsdag den 8. januar 2008

Du får ret og jeg får ro

Jeg begyndte for et stykke tid siden at sige til Don Nzo: Du har ret. Jeg indser nu, at du har ret i alt, hvad du nogensinde har sagt.
Det har gjort vores forhold betydeligt nemmere. Og vi er ikke engang gift, selvom det nogen gange føles sådan.

Jeg vil nu begynde den samme taktik over for min rigtige kone. Du har ret, du har ret, vil jeg sige. Jeg har prøvet noget lignende før med et "ja, skat", men jeg tror, det her er bedre.

Derfor, kære læser, hvis der nogensinde er noget, du ikke er enig med mig i, har du ret. Du har ret, du har ret, du har ret.

Du har så evig ret. Og så kan man tage den derfra.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg vidste det: Du drømmer om mig om natten, snuske!

Mandejammer sagde ...

Jeg er uimodståelig.

Steen AA sagde ...

I får ret.

Anonym sagde ...

Frække fyr.