Hvorfor findes der ingen film om, hvor lykkeligt det er at være gift? Okay, det ville være kedelige film, men alligevel. Den eneste, jeg kan komme i tanke om, er The Thin Man-serien med Nick og Nora (se fig. 1), men de drikker også hele tiden. Og hun har penge.
Delsvar 1: Fordi historien i princippet ender, når folk bliver gift og får børn.
Billedet er spejlvendt, men det er der ikke noget at gøre ved.



