lørdag den 30. januar 2010

Lokale seværdigheder


– Se, sagde jeg til min ven, den udenlandske homo, ved et supermarked ved hovedvejen i et andet udland (navne og steder er slørede for at beskytte folks hemmelige identiteter, navnlig folk af sjældne nationaliteter der aldrig åbent har fortalt mig, de er bøsser, så diskret jeg er, det ved I), – sådan er de fleste menneskers liv: de arbejder hele ugen og i weekenden tager de ud og køber stort ind sammen med deres ægtefælle.
– Jeg ville slå mig selv ihjel, spyttede han.
– Sådan er de fleste menneskers liv, understregede jeg.



4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er altid smart at udvise et vist niveau af diskretion, hvis man selv har et ønske om at bevare sin anonymitet som blogger. Især i disse Facebook tider, hvor alle kender alles venner.

Mandejammer sagde ...

Enten det eller også skal man være ligeglad.

... Kender vi hinanden?

Anonym sagde ...

He he... Møs møs frække fyr!

Mandejammer sagde ...

Yrk!