
Jeg er sur over ikke at få bryst mere.
LIGE TIL AT PRINTE UD OG HÆNGE OP!
Siden for den moderne, følsomme mand, der trænger til at komme ud med det





Når man ikke har sex, kan der nemt opstå en del spændinger. Navnlig når man bor sammen med et menneske, det er meningen skal være ens livs kærlighed, som man begærer, men som ikke har samme behov, lad mig sige det på den måde, og som negligerer det (mit behov).
Jeg kan godt lide at læse højt, har jeg opdaget, for så er der da nogen, der hører efter, hvad jeg siger. Ellers er det ikke til at få ørenlyd. Man ignorer mig, og hæver jeg stemmen, tysses jeg på, eller jeg bliver bedt om at vente, fordi børnene er ved at sige noget, og så er det om bag i køen. Det er altsammen meget anstrengende.



Min første kop er okay, men ikke noget særligt. Nu glæder jeg mig til den næste.