torsdag den 24. december 2009

Hvad skal jeg arme mand dog gøre?

***
Når man ikke har sex, kan der nemt opstå en del spændinger. Navnlig når man bor sammen med et menneske, det er meningen skal være ens livs kærlighed, som man begærer, men som ikke har samme behov, lad mig sige det på den måde, og som negligerer det (mit behov).

Jeg siger f.eks.: Lad os have noget sex, på en eller anden suave og beleven måde, nu vi har chancen, men hun vil hellere pakke gaver ind. Og så kommer jeg i dårligt humør resten af dagen. Det var i dag (i går).

Skal man være glad for at blive afvist med det samme, før man har ofret alt muligt "forspil" på det og føler, man har en investering at miste? Men uden en investering hvad er chancerne for gevinst så? Får man så noget? Hvor sørgeligt at skulle "få" noget, så står man dér med hatten i hånden: May I have another bowl of soup ... Hvem har sat hende til at bemande taphanerne?

Jeg hører tale om, at man får noget, hvis man støvsuger og tapetserer gæsteværelset eller rydder op i garagen (det var der en, der sagde et sted ude på landet syd for Køge), men sådan er det ikke her. Det har ikke virket i mange år, og jeg har ikke noget mod at lave handler ("Hov, der er en helligdag, du må nøjes med et handjob " eller "Jeg er glad for, at du vaskede tøjet, men du glemte at folde det, du må stikke den ind bag knæet på mig, mens jeg bøjer benet"). Jeg ville give 1.000 kr. og en iPhone for et godt knæjob.

Det er ydmygende at blive reduceret til en savlende gorilla.

Der skal så lidt til for at gøre mig glad.
***

8 kommentarer:

capac sagde ...

Hold ud! Og så god jul

Mandejammer sagde ...

Umuligt! God jul i lige måsen, go'e gamle Capac.

Anonym sagde ...

Fandme noen goe kasser hun havde, hende Lizzie!

Mandejammer sagde ...

Ja, men se, hvad der skete med hende.

Anonym sagde ...

Tyngekraften, ak! (Eller hvad mener du?!)

Mandejammer sagde ...

Præcis. Tyngekraften, der rammer os alle.

Anonym sagde ...

Kære MJ

Dit døde sexliv minder mig skræmmende om et liv jeg selv har levet. Man bliver desperat, og tolker alle mulige ting ind i det, me det gode spørgsmål der står tilbage er altid: Hvorfor vil du ikke have mig, lige så meget, som jeg vil have dig?... Eller bare en gang i mellem?...

Den uenighed bliver altid negliseret med bemærkningen: Er der ikke andet i livet der er vigtigt for dig end sex?... Eller endnu værre: Vi har meget mere sex end du påstår?

Under alle omstændigheder, jeg blev sgu sindssyg af at gå rundt og føle mig forkert over at ville hende, uden at mærke det var gengældt, så jeg gik! Hvilket måske ikke var helt korrekt, da jeg var den eneste der havde råd til at blive boende, så jeg smed hende vel ud: Ja, jeg er så simpelt skruet sammen, at en der ikke begærer mig ikke kan være min livsledsager!

Du kan tro det er anderledes nu hvor jeg har startet op med 2.0, for udgangspunktet er at uden hyppig sex er det ikke noget. Aldrig har jeg følt mig mere mandig, mere bekræftet og mere rank... Der er det fedt at være reduceret til gorilla;-D

Godt Nytår

Mandejammer sagde ...

Tillykke fra bunden af mit hjerte. Godt for dig.

Har du børn med 1.0?