mandag den 7. december 2009

Tag min puls

***
Jeg gider ikke noget. Jeg er bare træt. Jeg kan stadig smage de 6 filterfri, jeg røg i lørdags, i halsen. 8. 10, á to i træk. Hvad skal jeg lave? Arbejde, arbejde, arbejde. Vågnede af min drøm i morges, hvor mine ting var halvt pakket i åbne papkasser halvvejs over fodgængerovergangen foran mit hus. En ældre herre forsøgte at stjæle mit Raw #8 diskret bag om ryggen, men jeg påtalte det, og han holdt inde. Resten er der ingen, der vil have: brugte blindrammer, halvfærdige malerier.

Moralen er: Jeg gemmer mine Raw's og smider resten ud.

Det er koldt og tåget i mit hjerte. Jeg tuder advarende ud af tuden. Min cykel hakker mindre i fugtigt vejr end i tør-. Min kæde skal skiftes, den er snart så lang, den slæber hen ad jorden. Jeg hader at gå til cykelsmeden med en beskidt,uvedligeholdt cykel. Jeg skulle aldrig have købt den, katten i sækken.

I guder, jeg har ingen motivation.
***

4 kommentarer:

Flora sagde ...

bare et enkelt spørgsmål.
hvad er et/en raw?

Mandejammer sagde ...

Se billedet! (Ikke at forveksle med det gamle tittie mag "Raw!": http://www.badmags.com/images/saripressarts/raw8.jpg)

Flora sagde ...

hmm - netop skrevet "nye briller" på ønskesedlen!
Tak

Mandejammer sagde ...

Tekst og billeder er symbiotisk forbundne her på bloggen.