torsdag den 31. december 2009

Live fra lokummet


Det er nytårsaften, og jeg har lukket mig inde på lokummet. Min kone synes ikke, jeg er morsom.
- Jeg er ked af, at jeg optræder så prominent i dit sansefelt, som sådan en blævrende æterisk manifestation, du helst ville udradere. *)
Hun nægter at have øjenkontakt med mig – i dagevis – og når jeg griber fat i hende, vrister hun sig fri. Jeg bliver vanvittig. Jeg kan ikke komme igennem til hende, og børnene er der hele tiden.

Jeg er parat til at blive optaget i en kult, bare det at nogen ville lade som om, de kunne lide mig.


*) Autentisk citat.

UPDATE:








Faces, min nytårsdagsfilm 2010.


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Udveksling af sofistikerede flerstavelser. Den slags varmer altid om hjertet (gys!).

Mandejammer sagde ...

Der var ikke tale om nogen udveksling.

Anonym sagde ...

You ought to be a part of a contest for one of the greatest websites on the web.
I most certainly will highly recommend this blog!

Take a look at my site :: iphone 5 nano