mandag den 28. december 2009

Vrede læsere tager til gaderne

***
Ind i mellem er der en læser, der siger til mig: Tag dig dog sammen, mand. Stop det klynk.

Men jeg har ikke tænkt mig at tage mig sammen. Og når mit klynk stopper, stopper bloggen.

Så vil I savne mig. Åh, hvor er mit klynk, når jeg trænger til det? vil I sige. Så er det jer, der vil klynke.

Folk vil gå gennem gaderne: Klynk! Klynk! Klynk! Klynk! Vi vil have noget mere klynk!

I vil kun have det klynk, I selv laver.

I mine drømme.

Så vil I se, hvor sjovt det er.


***

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ærgerligt. Når det nu ikke er dit klynk, der er sjovest.

Anonym sagde ...

Ja, det er altså ikke mandeklynk, vi klikker forbi for: - Jammer, tak!

capac sagde ...

Hørt! Vi vil have mere klynkeri! Og antiklynkerne kan starte deres egen frelste blog!

Anonym sagde ...

Man kan snart ikke være i fred nogen vegne.

Mandejammer sagde ...

Aha! Altså mindre klynk og mere jammer. Udmærket.

capac sagde ...

Jamrere i alle blogge forener Eder!