tirsdag den 22. december 2009

Svære overvejelser ved års ende

***
Jeg foretrækker at give julegaver, jeg kan trække fra.

Min far giver jeg altid noget, jeg kan få tilbage, når han dør.

Jeg har ikke købt en eneste julegave endnu, undtagen en iPhone til mig selv, og den har jeg ikke engang købt endnu, jeg har kun tænkt på at købe den (for hvad ellers har jeg at bruge mine penge til, og så kan jeg liveblogge, mens jeg står i kø i Brugsen). Altid denne tvivl. Jeg spurgte Donzo N, hvilken en jeg skulle købe, den med 16 eller den med 32 GB, og han sagde: 16, det er rigeligt. Heraf kan jeg udlede, at hans er 16 eller derunder, og derfor ved jeg, at jeg skal have en på 32. Hører I?


***

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

32 GB!

Gobba sagde ...

Hvad er pointen med en iPhone? Den kan jo ikke andet end det, som alle andre mobiler har kunnet i årevis?

Gå på nettet?
Læse og skrive mails?
Finde vej?
Spille musik?
Kalender?
RSS-feeds?
Facebook?
Skrive indlæg på bloggen?

Jamen alt dette har jeg allerede gjort med forskellige, helt almindelige mobiltelefoner de sidste 4-5 år..

Forskellen er vel bare den skinnende, blanke indpakning og den børne-agtige brugergrænseflade, hvor alt blinker nuttet i kulørte farver og drejer rundt om sig selv?

Nej, brug du hellere pengene på smækre tøser og drugs..

Don N sagde ...

En iPhone er det tætteste man kommer på Grønspættebogen!

Mandejammer sagde ...

@Gobba: Det siger du bare, fordi du ikke har en.

Don N sagde ...

P.S. 16 GB er rigeligt!