lørdag den 5. december 2009

Store atelierer for en slik, centralt beliggende i Beijing

***
Jeg hører, at der er billige atelierer i Beijing (efter boomet). Hvis jeg var single, ville jeg tage et år til Beijing og arbejde.
– Men du er ikke single, sagde min bror, da jeg mødte ham nede i bagelbiksen.
– Nej, men hvis jeg var, kunne jeg tage til Beijing et år og male og arbejde over nettet. Jeg skulle bare have netværk. Lyder det ikke spændende? Det passer ind med min drøm om kun at eje en laptop og et kombineret telt/hængekøje.

Efter sigende kan man begå sig nogenlunde på kinesisk efter et år. Jeg vil tror, det betyder, at man kan bestille nudler.


PS Jeg kan garanteret finde nogen, der gider tale engelsk med mig.

PS2 Det er min drøm, der aldrig bliver til noget. Gør nar, hvis I vil, af mig stakkels, fortabte midaldrende mand.



***

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Logisk følgeslutning (formuleret som spørgsmål):
Hvis man tegner/maler, som man skriver - burde der så ikke være en vis sandsynlighed for, at en vis procentdel af ens (mange) læsere også ville gide købe ens billeder?

Jeg tror det.
Jeg har sagt det før.
Prøv det.

Anne D sagde ...

Hvis jeg var single ville jeg tage et år til Firenze på designskole.... Dét er også en drøm der ikke bliver til noget.... sådan er der så meget!

Anonym sagde ...

Hvis jeg var single, ville jeg score noget stram fisse.

Anonym sagde ...

@ Anonym
hvorfor gør du ikke bare det, selvom du ikke er single?!

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog

Anonym sagde ...

Hvis jeg havde en stram fisse ville jeg score anonym.