Hver dag kommer min kone hjem og brokker sig over, at jeg roder. Hun har ret, men jeg har ingen steder at gøre af tingene. Hun siger også, at jeg går i vejen. Jeg har heller ingen steder at gøre af mig selv.Nogen gange kan det være, I tænker: Hvorfor er jeg egentlig sammen med min kone? Men I kunne lige så godt spørge: Hvorfor er I så sammen med jeres partner? Hvorfor er nogen sammen med nogen?
Jeg er træt af at føre logbog over alle vores uoverensstemmelser. I en grad så der faktisk var en for 14 dage siden, jeg undlod at beskrive.
Hvad betyder dét?
***



