fredag den 11. september 2009

Helt hjemme

***
Hver dag kommer min kone hjem og brokker sig over, at jeg roder. Hun har ret, men jeg har ingen steder at gøre af tingene. Hun siger også, at jeg går i vejen. Jeg har heller ingen steder at gøre af mig selv.

Nogen gange kan det være, I tænker: Hvorfor er jeg egentlig sammen med min kone? Men I kunne lige så godt spørge: Hvorfor er I så sammen med jeres partner? Hvorfor er nogen sammen med nogen?

Jeg er træt af at føre logbog over alle vores uoverensstemmelser. I en grad så der faktisk var en for 14 dage siden, jeg undlod at beskrive.

Hvad betyder dét?
***

2 kommentarer:

Rob D. Eke sagde ...

nogle gange kan det også godt være man tænker, hvorfor er hun egentlig sammen med dig?

- men det kan lige så godt være, at man slet ikke tænker over det, men bare læser din blog, fordi den er sej, og du tegner så sjovt!

Mandejammer sagde ...

Det er der ikke noget at sige til.