fredag den 11. september 2009

Mindre bump på samtalens vej forårsager sammenstød over morgenteen

***
Min kone i badekåbe, jeg på vej til arbejde

Jeg havde en udmærket samtale med min hustru i morges om den freudianske psykoanalyses rødder i den romantiske gren af europæisk filosofihistorie (min tese) (rødder i en gren?), men efter en mindre krølle grundet misforstået udtale endte samtalen desværre i denne bemærkning:
Du har så travlt med dig selv, og hvad du synes er sjovt, men det er kun dumt og irriterende,
som jeg straks skyndte mig ud og skrev ned, så det hele ikke var spildt.

Så det er godt, jeg har denne blogs, hvor jeg kan have travlt med alt det, jeg synes er sjovt, men som kun er dumt og irriterende. Forstår I?
***

3 kommentarer:

Bek Droe sagde ...

Ja! (godt du har bloggen så - det er lissom det, kvinderne har veninderne til. bloggen: din veninde!)

Mandejammer sagde ...

Se også tidligere indlæg: Bloggen er min elskerinde

Fanc Utec sagde ...

Blog that pussy, stud!