fredag den 11. september 2009

Nyt kiks

***
Jeg har lige været i telefonen med min bedste kunde og vrøvlet om penge og været usammenhængende, og nu er jeg bange for, at jeg har ødelagt det hele. Jeg er elendig til kommunikation. Hvad nu? Jeg prøver at formulere en opfølgende mail, men måske gør det det endnu værre at blive ved med at trampe rundt i det. Jeg har en lang tradition for at ødelægge fede jobs med dårlig kommunikation – og for at bekymre mig og ærgre mig over det bagefter – og nu er jeg bange for, at jeg har gjort det igen. Telefonen er så intimt et instrument, at hviske nogen ind i øret på den måde, navnlig folk jeg ikke kender så godt (og så med søvnmangel, og når jeg har glemt, hvilken dag på ugen det er).

Næh, giv mig en god frokost til hver en tid.
***

5 kommentarer:

R sagde ...

Hørt! Flere frokostaftaler!

Agenten sagde ...

Jeg vil være din agent!!!

Mandejammer sagde ...

Du er hermed hyret.

Mandejammer sagde ...

Du kan ikke være værre end den sidste agent, jeg havde.

Dårekistelemmet sagde ...

Hmmmm, jeg ville fyre ham fluks!