fredag den 4. september 2009

Mere svig

***
Jeg skal lige bitche lidt:

– Du skulle have din egen klumme, sagde en af mine venner til mig for mange år siden. Og ved gud, nu har jeg en, og han læser den, men uden at sige noget til mig om det, fordi vores fælles ven Gerhard Flaprelæbe ikke kan lade være med at flapre sine læber. Og nu skriver jeg det her for at røre i gryden. Så undskyld den negative tone, men hvis I kender mig, er denne blog ikke for jer. I må finde noget andet at læse, Weekendavisen eller En halv humørtime. Løs en sudoku, luft hunden. Det er irriterende, fordi jeg ikke ved, om de mest liderlige af mine fanbreve er ægte, eller det bare er nogen, jeg kender, der driver gæk med mig. Tag f.eks. ham der gerne vil købe en tegning af mine psoriasis-ramte tæer for 120 kr. og vil møde mig i en mørk gyde, hvor overdragelsen skal finde sted, og når jeg så endelig møder op, træder han frem i lyset og siger: – Haha, Gudsrost, det er bare mig. Narret!

Hvordan vil jeg så ikke have det over at vide, at der virkelig ikke er et menneske på jorden, der vil eje noget, jeg har lavet, andet end i hoven spot? Og hvad med den netshop, jeg var ved at sætte op?

Så skærer jeg mine pulsårer over, og mens jeg ligger dér i badekarret og forbløder, vil jeg sige: Det er mine venners skyld, det er mine venners skyld! og liveblogge begivenheden.


PS Snart har jeg ikke en eneste læser, så er jeg back to basics. Så er jeg bare en urinstinkende bums, der skriger om natten under en bro.


***

10 kommentarer:

En Eneste Læser sagde ...

Hey! - du mangler da lige at smide et link, så man kan hooke op til den der liveblogging event?!

...men når det så er sagt, så er du altså den sejeste skriver øst for her eller der - han havde jo fuldstændig ret ham din ven, så SKRIV NU BARE VIDERE, IGGE ÅSSE!!!
(tak)

Steen AA sagde ...

Mandejammer rocks, men 14 dage mellem opdateringer fra livin' hell er majet lang tid.

bh
Steen AA

Homostalker no. 1 sagde ...

Jeg er bare SÅ liderlig lige nu, din dejlige, flaprende bitterfisse!

(Hey, gi' mig nummeret på ham Gerhard, vil du ikke nok?)

Anonym sagde ...

tjek dine stats - du har masser af læsere, herfra kan vi jo ikke lugte urinen.....

Mandejammer sagde ...

Okay.

Anonym sagde ...

Ynk og klage, oh
det var dage - hvornår
vender Jammermanden rigtigt
tilbage?

Anonym sagde ...

Du er tilbage, Mandefjams!

Mandejammer sagde ...

Mandefjams er så meget sagt.

Anonym sagde ...

hey - jeg aner ikke hvem du er! Men sjov laesning!

homostalker no. 2 sagde ...

Aaaaaaah! Mandefjamser!