søndag den 24. januar 2010

Sceneri


I dag forestillede jeg mig, at jeg blev taget til afhøring af Gestapo. Hvad ville jeg stille op over for deres perverse logik og den underliggende torturtrussel?

– Jeg er forståeligvis intimideret, ville jeg sige og række efter en cigaret ligesom Dennis Hopper i True Romance, – men jeg har intet at skjule.

Jeg vil bare ikke have revet neglene af. Hvor hurtigt ville jeg ofre mine såkaldte venner? Og hvad med min familie?

Jeg ville foretrække at blive torteret med lesbiske vampyrer.




***UPDATE: BONUSMATERIALE***



Gabriella bider Xena, den hedeste scene der nogensinde er flimret over en tv-skærm.
Tak.


4 kommentarer:

Gobba sagde ...

Jeg ville sladre om alle og bagefter endda tilbyde at slå dem ihjel..

Anonym sagde ...

Ja. Jeg kender mangen en kvinde, der er blevet lesbisk efter den film.

Mig selv under et andet navn sagde ...

Ja, og vampyr.

Anonym sagde ...

Ha! Ja, du har ret, mig selv. Eller, nej (mig har ej).

Kvinder er vist født sådan.