tirsdag den 12. januar 2010

100% naturprodukt oprindeligt købt til rensning af pensler


Satans også, min kone har smidt resterne af min Marseilles-sæbe ud, da vi skulle vise lejligheden frem. Den var perfekt mod stinkende lem. Alm. English Leather-sæbe, eller hvad den hedder, den der billige knockoff fra Netto, kræver tre afvaskninger for samme effekt.

En del af hemmeligheden, men jeg er langt fra sikker, er, at det nok var tøj- ikke kropssæbe, så vidt jeg kunne læse mig frem til fra etiketten.


Ca. sådan så den ud. Bare hvid. Og fra Marseilles.

3 kommentarer:

Don sagde ...

Det ligner trevlet hestekød eller så'noget...

folehave's univers sagde ...

Er du sikker på at det er sæbe, og ikke noget andet vitalt, som er ved at gå i spåner.

Mandejammer sagde ...

Gode observationer begge. Men nej, nej, det er vegge. Hele vejen igennem. Jeg har aldrig kendt mage til rensestyrke.