søndag den 16. december 2007

På 4. dag

Jeg oplevede en kort periode, at dit kropssprog ikke var fjendligt.



Jeg sagde til mig selv i fredags: Jeg får dårlige nerver af det her, vi er nødt til at finde ud af det. I går så jeg Jul i svinget*) og tænkte: Jeg vil gøre alt for at få det til at fungere, angerterapi hvis det skal være, hele dynen.
(Det er altid mig, der skal forandre mig.)

Jul i svinget: God serie, mættet med drama, gode figurer, livagtige problemer, hver dag en afsluttet fortælling, børnene løser problemerne. Forbløffende god serie. Hende den ene mor er hot!


Benedikte Lindbeck

*) Jeg havde tømmermænd og sad og græd over så rørende det var.
(15. episode - Biggen Blues og benzin!
Linus' far og mor skændes hele tiden og Linus er bange for at de skal blive skilt. Så han og Klara lægger en plan!)

Ingen kommentarer: