mandag den 31. december 2007

Piger på trampoliner




Man har sendt mig Girls on Trampolines, en DVD. Den kom med posten et par dage før jul. Nu er julen reddet, tænkte jeg, og forestillede mig, hvordan jeg ville se ud hen ad nytår (se ovenstående modelfoto). Hvis alt andet fejler, tænkte jeg, kan jeg altid se på dén. Men den er ikke særlig god. Den er dårligt filmet, trampolinen er for stor og der er også andre ting galt.

Det er også lidt mærkeligt at sidde og se på, efter man har lagt børnene i seng.

Til gengæld har den vakt stor debat her i familien (der er tre hunkøn mod én hankøn).
– Se lige her, sagde min datter på 7 og pegede på gruppebilledet af topløse nissepiger indeni.
Min datter på 11 sagde: – Det er en mande-DVD, ikke en far-DVD. Det er sådan noget, man ser, før man får børn.

Og det kan hun nok have ret i.

6 kommentarer:

capac sagde ...

Først er man mand, så bliver man far.

Anonym sagde ...

og så bliver man latterlig.

Min ex-kæreste spurgte altid hvad jeg synes der var så fedt ved piger på trampoliner.

Regitze sagde ...

boing.
tak for i år, mandejammer.
det har været en fornøjelse.

Mandejammer sagde ...

Selv tak, trofaste læsere. Bliv endelig hængende i det nye år: Alt kan ske!

Suzy Q sagde ...

Godt nytår mandejammer. Babser i fri dressur eller ej.

Mandejammer sagde ...

I lige måsen, Suzy Q!