mandag den 8. december 2008

Åh gud! Hvad nu?

***
Jeg er grædefærdig. Jeg har spildt min dag igen. Intet har jeg fået ud af den. Jeg laver det her fucking job, jeg ikke kunne sige nej til, fordi det er fra min største kunde, der tangerer det kedeligste, jeg nogensinde har lavet. Jeg når intet andet, og det, jeg gør, fejler. Så vil jeg lave det, så vil jeg lave det, så vil jeg lave det, men intet af det bliver til noget. Jeg sidder bare passivt og ser til, mens mit liv og mine drømme smuldrer omkring mig, og alting hober sig op som monument over min almindelige handlingslammelse, min manglende beslutningskraft, min frygt for at slippe noget som helst.

Hvad lever jeg for? Lidt lørdagssex, en video? Mine børn, mit ægteskab, der styrer mit humør? Hvad er der ellers?

Jeg købte en fucking cykel i sommer, og den er allerede ved at gå i stykker. En ting til jeg ikke gider tænke på eller gøre noget ved. Jeg cyklede hjem i dag efter min kiksede dag med bulnende øjne af indestængte tårer og styrede direkte ud på lokummet.

Jeg kan ikke se nogen i øjnene. Jeg har så dårlig samvittighed over de ting, jeg ikke får gjort. Den mindste telefonopringning får jeg ikke lavet. Det er ad helvede til. Og så alt det andet lort, man skal i julemåneden. Jeg skulle have lukket denne blog, da jeg havde chancen. Intet nytter. Det hele betyder ingenting. Jeg har intet.
***

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nå nå - nu må du ikke give op.Vi kan ikke undvære dig. Du er den daglige inspiration.

Janne
ps. var det ikke det jeg skulle skrive?

Anonym sagde ...

OK, så alt er tomhed, din hule skal er sprunget i luften, men du har alligevel stadig ondt af dig selv...
Hmmm, en hund? En luder? En religion?

En krammer kan du i hvert fald altid få af mig.

Anonym sagde ...

Hvad nu? siger du. Ja nu må du / I / vi jo så videre i bevidstheden om at alternativet er for kedeligt, -når vi tænker rigtig dybt over det. Vi vil jo egentlig godt opleve en lorte-jul mere. vil vi ikke? Vi kan jo altid forene os i en mega-jule-jammmer-blues-session. Her eller ude i byen.

Anonym sagde ...

Jeg gad eddermanneme godt give hende der Line Baun en ordentlig baghyler!

Anonym sagde ...

Sport i 2'eren?

Anonym sagde ...

Ja for fanden: Lige i 2`eren!

Suzy Q sagde ...

subjektivitetens moduleringer!

Mandejammer sagde ...

Hvad fanden snakker I om?

Anonym sagde ...

Sex, mand! Hende Line skal bare have den i samtlige huller! Hold kæft, hvor er hun fræk.

Mandejammer sagde ...

Jeg ved ikke hvem denne Line er, men hvad fanden. Og jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at finde ud af det.

Du lyder som om du har drukket, H.S.

Anonym sagde ...

Objektivitetens onduleringer!

Anonym sagde ...

Jeg gad eddermanneme godt ondulerer hende der Line Baun.
- Helt subjektivt og i 2`eren!
:-D

Mandejammer sagde ...

Du HAR drukket.

Jeg kan bedre lide HOMOstalkeren. Han er lige så ensporet, men umiddelbart sjovere.

Anonym sagde ...

Jeg gad edderrol'me godt (og rent undtagelsesvist) at ondulere hende frækkerten i 2'eren! Både ob- og subjektivt m.m.

Anonym sagde ...

Du ka´li mig!!!!

Mandejammer sagde ...

Du ser for meget fjernsyn. Få noget frisk luft.

Og ja, jeg anerkender din eksistens. Du er ikke usynlig. Du er.