torsdag den 18. december 2008

Føn & Bob – Frisørens hævn

***
Jeg havde en noget anderledes oplevelse hos frisøren, idet det var en mandlig medhjælper, der blev sat til at vaske mit hår og hovedbundsmassere mig. – Nu skal du ikke blive homofobisk, tænkte jeg og forsøgte at give mig hen, – Nu må du være lidt moderne, men jeg blev ved med at måtte forhindre min fod i at vippe.

Kunne det tænkes at være min straf for at brænde hende af den anden dag? Jeg ville hade, at der kom noget mellem mig og min frisør, som jeg har kendt i mange år.

Bagefter gik hun grassat på mit hår.
Min datter siger, at jeg ligner Bob Saget (kendt fra tv’s AFV).

Man skal være god ved sin frisør og sin tandlæge.
***

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

God update! Det nye billede er grrrrreat!!

Mandejammer sagde ...

Mange tak. Jeg har haft det meget skidt, kan jeg fortælle dig, ved at besudle mit smagfulde blogudtryk med hans hæslige krydder.

Der måtte handles.