torsdag den 10. juni 2010

10 dg.+


Planten har haft det bedre, mens jeg var væk.



20 kommentarer:

Rikke sagde ...

Åh Gud! Jammer tilbage! Det er i sandhed en stor dag!

Donzo sagde ...

Hej zombiejammer!

Elin sagde ...

Det må jeg nok sige . . . !!
Vi er glade for at have dig tilbage, Jammermand!

Hva' er der sket siden sidst?

Anonym sagde ...

At jeg skulle opleve denne dag...!

Velkommen tilbage, Jammerrøv!
:-)
Anonymske hilsener
Anonym

M sagde ...

Jammermand!!! Til trods for at du er mig ganske fremmed, så er jeg munter og lettet over at du er tilbage!!!

Gobba sagde ...

Ej, for helvede!! Nu troede jeg lige, at du var kommet videre med dit liv!!

Anonym sagde ...

Hæ. I knew it, and, how naaaaaise! :)))

Det Forkromede Overblik sagde ...

Velkommen tilbage

Anonym sagde ...

Men vi har haft det værre!!!

capac sagde ...

Jammer, du er sgu en køn plante! ;)

capac sagde ...

Jammer, du er sgu en køn plante! ;)

capac sagde ...

Jammer, du er sgu en køn plante! ;)

capac sagde ...

Jammer, du er sgu en køn plante! ;)

Nemlig! sagde ...

JUHUUUU!!
Jeg var lige ved at miste håbet!!!
Nu har mit liv igen mening!

Anonym sagde ...

Nemlig!

Hilsen
Anonym Nemlig!-plagiat

Nemlig! sagde ...

Og lige en ting til - - - HVOR FANDEN HAR DU VÆRET - - - det var jo ved at udvikle sig til det rene anerk og kaos! - Det gør du ALDRIG igen!

Nemlig! sagde ...

Hey - du skal ikke stjæle mit Nemlig!

Nemlig!

Anonym sagde ...

Rolig, Nemlig!, jeg skulle bare lige prøve...

Møs!

Nemlig!-plagiaten

Anonym sagde ...

Ja det er meget sjovt ikk!?
Det er utroligt hvad nemlig kan bruges til
Nemlig!

Anonym sagde ...

Ja det er meget sjovt ikk!?
Det er utroligt hvad nemlig kan bruges til
Nemlig!