onsdag den 30. juni 2010

De sidder der bare. Er der tale om en service?


Jeg var henne at tale med min bankrådgiver og tænkte: Hvem er dette menneske med hans paradentøse tænder og vittigheder, der ikke er sjove? Jeg må forholde mig til ham som et menneske. Vi må tale sammen menneske til menneske. Jeg ved ikke om det lykkedes, men han solgte mig en opsparingskonto.

Jeg har ikke været til en bankrådgiver i 10 år og havde ikke noget at tale med ham om.



– Det ville være åndssvagt andet.
– Nå, men så er jeg jo nødt til at gøre det.



BONUSDIALOG:
– Jeg kan høre på dig. at du er en forsigtigpeter ...
– Du læser mig som en åben bog ... men, det er da klart, det er jo penge, vi taler om.


7 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvordan kom det billede ind der & hvofor?

Mandejammer sagde ...

Fordi ham på billedet ligner min bankrådgiver.

Anonym sagde ...

Skift bank!

Mandejammer sagde ...

Min bank skiftede ejer, er det ikke godt nok?

Den økonomiske analfabet sagde ...

Haves: Bankrådgiver
Ønskes: Kunderådgiver

Mandejammer sagde ...

Nå ja.

Er der nogen, der kender en bankrådgiver personligt? Er der nogen, der læser dette, der er bankrådgiver? Træd frem i lyset og forklar dig.

Anonym sagde ...

I'm not sure why but this web site is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.



Also visit my page :: iphone 5 launch date