fredag den 13. april 2007

Opfølgende skandaler


For et stykke siden (her) brokkede jeg mig over, at der aldrig er nogen gode sexskandaler her i Danmark, og at der ikke bliver gjort nok ud af dem, der er.

I mellemtiden er jeg kommet i tanke om en: Jørgen Leth, s’gu da.

Det var da en skandale. Han blev fyret fra sin gode faste tjans med at sidde og læse op af Michelin-guiden under Tour de France og nødedes ud på foredragsturné udenfor sæsonen.
Så godt han havde det: Hus i varmen, lidt venstrehåndsarbejde i Europa i de lyse nætters tid...

I øvrigt er det ikke noget, jeg ved noget om.
Jeg efterlyste bare en god, saftig skandale, og der var den, lige for øjnene af mig. Ikke at jeg fulgte med i den. Men lidt kender jeg dog til begivenhederne, selvom jeg aldrig følger med i noget dansk, hvilket kun kan betyde, at det har været en ordentlig skandale.

For at fordrive tiden hvor jeg burde have arbejdet i dag, satte jeg mig til at likvificere hans ansigt i Photoshop, og før jeg vidste af det, havde jeg lavet 88 lag. Nu er jeg for træt til at lave noget andet. Måske burde jeg gå hjem.


UPDATE: Hvorfor laver Blogger det om, så man ikke kan vise animerede GIF'er længere? Hvad tænker de på? Er de blevet onde?)


***NEWSFLASH!!! 29. maj 2008***Nå nu kan man godt se GIF'erne igen. De gi'r den rigtigt.***END NEWSFLASH!!!***


UPDATE okt. 2009: Nu lægger jeg dem op på Photobucket. Det virker.


Ingen kommentarer: