onsdag den 4. april 2007

Roadkill

Hvad er det, årets mest hektiske indkøbsdag i dag?
Min mor advarede mig om det i morges, og alligevel har jeg været ude at købe ind to gange i dag, mest på foranledning af min kones specificerede SMS’er.
De følgende billeder er dugfriske. Optaget lige her uden for min dør inden for en radius af 20 meter. De forestiller henholdsvis en falafel (eller er det en shawarma - det er ikke til at se) og et glas sild, der er røget i skyndingen. Det sidste er en udefinérbar plet, der var der i forvejen. Jeg skal ikke kunne sige, hvad det er.
Jeg noterede mig i øvrigt også under dagens indkøb en højere end sædvanlig frekvens af ituslåede varer på supermarkedsgulvene (øl, syltede agurker – fotodokumentation mangler).

Glæd jer til næste vinter, når jeg præsenterer min fotoserie af frosne brækklatter.

Ingen kommentarer: