onsdag den 18. april 2007

Min spion fandt et spørgsmålstegn (?)

Jeg sendte engang lysbilleder af mine "værker på papir" ind til The Drawing Center, der har et open viewing program*. Min ven Steve arbejdede dernede på det tidspunkt og kunne rapportere, at han sneg sig ind på kontoret under et foredrag ved et aftenarrangement og så, at alle de indsendte bidrag var delt op i bunker: En stor bunke mærket Afslag, en lille bunke mærket Antaget og ét bidrag mærket med et spørgsmålstegn, og det var mit bidrag.






* Alle kan sende ind, prøv selv. Det er gratis. (link)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg duer ikke til noget.:-(

Mandejammer sagde ...

Intet som helst?

Anonym sagde ...

Intet!

Mandejammer sagde ...

Yikes! Det er krisehjælpstid. Er du selvmorderisk?

Anonym sagde ...

Gotta get my mojo working...

Mandejammer sagde ...

God! Så er krisehjælpen overstået.