torsdag den 19. april 2007

Er du nedkørt kl. døgnet rundt?

Når man har travlt, som jeg har i dag, og man trænger til lidt ekstra pep, som jeg gerne gør, er det en god idé at have en klase vindruer liggende. Druesukker og alt det der.
Jeg har også en frisk dåse hjemmebagte småkager fra min mor stående, men dem gemmer jeg lidt.
*
Det var endnu en af de morgener i Nettos helvede, hvor jeg ikke kunne vælge noget til frokost. Jeg kan ikke æde mere ost. Fra i forgårs til i går åd jeg 900g kartoffelsalat fra Irma, men så kom jeg til at læse på etiketten.
Det er umuligt at finde på noget at æde til frokost, når man ikke gider lave det selv, og der ikke er nogen steder i nærheden at købe noget, man ikke har spist 40 gange før.
Det er for tidligt at tænke på frokost. Mere senere.

Ingen kommentarer: